Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

С 08 по 13 апреля 2024 года пройдет XIII педагогический марафон «Педагог – качество, доступность и развитие»

Дата: 6 апреля в 11:09, Обновлено 8 апреля в 11:09
Автор: Новик Ю. М.
65 просмотров

План правядзення

XIII педагагічнага марафону

кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі “Педагог  -якасць, даступнасць і развіццё”

№п/п

Катэгорыя ўдзельнікаў

Змест дня

Мерапрыемства

Адказны

Панядзелак, 08.04.2024

1

Бібліятэкары

Школьным бібліятэкарам прапануецца падзяліцца вопытам стварэння эфектыўнага медыяадукацыйнага асяроддзя ўстановы адукацыі, арганізаваць тэматычныя выставы кніг аб прафесіях; рэгулярна падбіраць літаратуру для настаўнікаў і навучэнцаў у дапамогу выбару прафесіі і прафарыентацыйнай рабоце; вывучаць інтарэсы вучняў і рэкамендаваць ім літаратуру і інтэрнэт-рэсурсы, якія дапамагаюць у выбары прафесіі; арганізоўваць чытацкія дыспуты- канферэнцыі аб выбары прафесіі, запрашаць цікавых людзей; абагульняць і сістэматызаваць метадычныя матэрыялы, даведачныя дадзеныя аб патрэбах рэгіёну ў кадрах і іншыя дапаможныя матэрыялы. У цэнтры ўвагі дадзенага дня - інтэрактыўныя формы і метады работы бібліятэкі, панарама ідэй па фарміраванні інфармацыйнай і медыякультуры навучэнцаў і педагогаў.

Інтэлектуальная гульня “Чалавек асвойвае касмічную прастору”

Выстава “Яны выбралі прафесію касманаўта”

Гіль Т.В.

2

Выхавацелі ДУ

Педагагічным работнікам устаноў дашкольнай адукацыі неабходна звярнуць увагу на пытанні арганізацыі развіццёвага прадметна-прасторавага асяроддзя для рэалізацыі задач працоўнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту, стварэння адаптыўнай адукацыйнай прасторы для развіцця працоўных навыкаў у дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця; фарміравання ў выхаванцаў першапачатковай цікавасці да прафесій дарослых, разумення значнасці вынікаў іх працы для сям'і і краіны; садзейнічання авалоданню дзецьмі дашкольнага ўзросту элементарнымі працоўнымі ўменнямі.

Адкрыты занятак “Урачы – нашы памочнікі”

Адкрыты занятак “Свет прафесій”

Шуляк І.В.

Бетанава А.А.

Аўторак, 09.04.2024

3

Настаўнікі-прадметнікі

Настаўнікам-прадметнікам ў рамках серыі адкрытых урокаў, майстар-класаў, семінараў-практыкумаў, круглых сталоў неабходна звярнуць увагу на ўсталяванне і рэалізацыю ўзаемасувязі навучальных прадметаў прафесійнай асяроддзем, садзейнічанне ў прафесійнай накіраванасці, пашырэнне кола ўяўленняў аб свеце прафесій пры арганізацыі адукацыйнага працэсу і, такім чынам, спрыяць самавызначэнню навучэнцаў.

Неабходна надаць увагу дапрофільнай падрыхтоўцы і профільнаму навучанню, рабоце з высокаматываванымі і адоранымі навучэнцамі па фарміраванні даследчых кампетэнцый, падрыхтоўцы да творчых і інтэлектуальных конкурсаў і алімпіяд.

Інтэлектуальны батл “Знатакі прафесій”

Урок беларускай мовы ў кантэксце прафесійнага вызначэння ў 9 класе

Віктарына “Крыптаграфія як матэматычная прафесія”

Свая гульня “Свет прафесій”

Адкрыты ўрок у 6 класе “Камп’ютарны выканаўца”

З вопыту работы “Як выгадаваць даследчыка”

Акуліч Д.А., Буцэнь С.І., Усовіч К.І., Геец Я.Ю., Юркевіч В.І., Табола Г.І.

Серада, 10.04.2024

4

Маладыя спецыялісты

Маладыя педагогі падчас правядзення Педмарафона набываюць вопыт, які паўплывае на пабудову паспяховай траекторыі іх прафесійнага развіцця. З гэтай мэтай рэкамендавана пазнаёміць іх з методыкамі правядзення ў рамках серыі адкрытых урокаў, майстар-класаў, семінараў-практыкумаў, круглых сталоў і звярнуць увагу на ўсталяванне і рэалізацыю ўзаемасувязі вучэбных прадметаў з прафесійным асяроддзем.

Брэйн-рынг “Калейдаскоп прафесій”

Экалагічны турнір “Абаронім прыроду”

Круглы стол “Педагог гучыць горда”

Дубіцкая Т.У., Жылка А.В., Цітова В.В., Слесарчук Ю.С.

Чацвер, 11.04.2024

5

Педагогі сацыяльныя, педагогі-псіхолагі

Для педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыяльных і педагагічных работнікаў спецыяльнай адукацыі неабходна адзначыць, што роля псіхолага-педагагічнага суправаджэння прафесійнага станаўлення заключаецца ў аказанні своечасовай дапамогі і падтрымкі навучэнцаў у пераадоленні цяжкасцяў, адказных адносінах да свайго станаўлення, фарміраванні ў навучаюцца адэкватнай самаацэнкі, аказанні педагагічнай падтрымкі дзецям групы рызыкі ў працэсе іх прафесійнага і жыццёвага самавызначэння.

Важна таксама аказваць дапамогу класнаму кіраўніку пры аналізе інтарэсаў і схільнасцей навучэнцаў, у ацэнцы сацыяльных фактараў, якія абцяжарваюць працэс самавызначэння навучэнца. Працягнуць ўсебаковую падтрымку інклюзіўнай адукацыйнай асяроддзя, фарміраванне талерантнага стаўлення да дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.

Трэнінг “Выбар прафесіі – адказны крок”

Шэванда К.В.

Пятніца, 12.04.2024

6

Кіраўнікі УАСА

Кіраўнікам устаноў адукацыі рэкамендуецца звярнуць увагу, што эфектыўнасць рэалізацыі мэтаў прафесійнай арыентацыі магчымая пры аб'яднанні намаганняў усіх яго ўдзельнікаў: выхавальнікаў, настаўнікаў-прадметнікаў, класных кіраўнікоў, педагогаў сацыяльных, педагогаў-псіхолагаў.

Праблема павышэння эфектыўнасці кіравання установай адукацыі ставіць шмат пытанняў перад сучасным кіраўніком.

На мерапрыемствах дадзенага дня рэкамендуецца абмеркаваць пытанні павышэння якасці адукацыі з дапамогай стварэння ўмоў для развіцця творчага, навуковага і прафесійнага патэнцыялу сучаснага педагога.

Семінар “Эфектыўныя формы і метады работы ў галіне прафарыентацыі”

Салонка В.А., Васіліна Н.Б.

Субота, 13.04.2024

7

Класныя кіраўнікі, педагогі дадатковай адукацыі, педагогі-арганізатары

Спецыялісты ўстаноў дадатковай адукацыі дзяцей

і моладзі, класныя кіраўнікі, куратары навучальных груп

праводзяць прафарыентацыйную работу з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў, якая накіравана на аказанне дапамогі сям'і ў падрыхтоўцы дзяцей да асобаснага росту і прафесійнага самавызначэння з выхадам у самастойнае жыццё. Тэматыку прафарыентацыйнай работы законных прадстаўнікоў непаўналетніх можна дапоўніць абмеркаваннем вопыту працоўнага выхавання і падрыхтоўкі да выбару прафесіі, рашэннем педагагічных сітуацый, паказам відэаролікаў, сустрэчамі з лепшымі прадстаўнікамі ў сваёй прафесіі.

Мэтай дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі на сучасным этапе з'яўляецца фарміраванне ў вучняў кампетэнцый, неабходных для правільнага выбару кірунку будучыні прафесійнай адукацыі. У ходзе трэнінгаў, арганізацыйна-дзелавых гульняў, творчых і метадычных майстэрняў, прэзентацый вопыту,

праблемных семінараў і выстаў неабходна абмеркаваць пытанні развіцця моладзевых ініцыятыў, прафілактыкі падлеткавай дэзадаптацыі, прафарыентацыі навучэнцаў, шляхі павышэння прывабнасці рабочых спецыяльнасцяў.

Мерапрыемствы праводзяцца з удзелам прадстаўнікоў розных прафесій, у тым ліку з работнікамі шэфскіх прадпрыемстваў і бацькоў, што дазволіць наладзіць цеснае супрацоўніцтва з заказчыкамі кадраў.

Інтэлектуальная гульня “У свеце прафесій”

Круглы стол “Новыя прафесіі бліжэйшай будучыні ў Беларусі”

Вясенні легкаатлетычны крос “На сустрэчу здароўю”

Кузьмічонак Л.А., Табола Г.І., Канопская В.Б., Васількоў В.В., Давыдава В.Ц.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.