Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

ПЛАН РАБОТЫ па ажыццяўленню пераемнасці ў навучанні паміж дашкольнай і установай першай ступенню навучання

Дата: 20 ноября 2021 в 09:57
Автор: Новик Ю. М.

ПЛАН РАБОТЫ

па ажыццяўленню пераемнасці ў навучанні паміж дашкольнай і установай першай ступенню навучання

Мэта: рэалізаваць адзіную лінію развіцця дзіцяці на этапах дашкольнай і пачатковай школьнай адукацыі, надаўшы педагагічнаму працэсу цэласны, паслядоўны і перспектыўны характар.

Задачы:

  • аб'яднаць намаганні настаўнікаў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі і выхавальнікаў дашкольнай адукацыі па стварэнню ўмоў для паспяховага навучання ў першым класе;
  • удасканальваць працу выхавальнікаў дашкольнай адукацыі па развіццю ў дзяцей інтэлектуальных уменняў, неабходных для паспяховага навучання ў пачатковай школе:
  • гутарковай мовы і самастойнага сувязнога маўленчага выказвання;
  • фанематычнага слыху;
  • накіраваць намаганні выхавальнікаў дашкольнай адукацыі на выпрацоўку ў дзяцей самастойнасці, адказнасьці і актыўнасці ў выкананні заданняў і даручэнняў дарослых;
  • спрыяць падтрымцы і развіццю творчай ініцыятывы і здольнасцяў дзяцей да творчай дзейнасці;
  • педагогам І ступені агульнай сярэдняй адукацыі вывучыць індывідуальныя асаблівасці выпускнікоў старэйшай рознаўзроставай групы дзіцячага сада (от 5 да 6 гадоў) і сістэму правядзення заняткаў выхавальнікаў дашкольнай установы ў дадзенай узроставай групе;
  • праводзіць сумесныя мерапрыемствы для навучэнцаў дзіцячага сада - пачатковай школы

п/п

Змест работы

Тэрмін

Адказныя

Арганізацыйна-метадычная работа

1

Правядзенне арганізацыйнага пасяджэння метадычнага аб’яднання, педагагічнага савета педагагічных работнікаў дзіцячага сада – пачатковай школы

Жнівень

Кіраўнік МА

2

Правядзенне сумесных паседжанняў педагогаў і выхавацеля старэйшай рознаўзроставай групы (ад 4 да 6 гадоў) па пытаннях падрыхтаванасці  дзяцей 6 год да навучання ў школе

На працягу навучальнага года

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Вывучэнне працэса адаптацыі першакласнікаў да новых ўмоў школьнага жыцця. Аналіз

Верасень - кастрычнік

Класны кіраўнік I класа

4

Наведванне вучэбных заняткаў у  I класе выхавацелем рознаўзроставай групы з мэтай:

- паспяховай адаптацыі навучэнцаў;

- знаёмства з патрабаваннямі ўзроўня падрыхтаванасці дзяцей да школы.

На працягу навучальнага года

Класны кіраўнік I класа, выхавацель рознаўзроставай групы

5

Арганізацыя работы па забеспячэнню 100%-га ахвата дзяцей 6-га года жыцця сістэмай падрыхтоўкі да школы

Жнівень - верасень

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

6

Удакладненне спісаў дзяцей 5-6 год, пражываючых у мікрараене ўстановы адукацыі.

Верасень

Настаўнік пачатковых класаў

7

Вывучэнне праграмы старэйшай групы ўстановы дашкольнай адукацыі.

Верасень

Настаўнік пачатковых класаў

8

Удакладненне спіса ўсенавуча. Збор дадзеных аб сем’ях будучых першакласнікаў.

Студзень

Настаўнікі пачатковых класаў

9

Наведванне заняткаў і рэжымных момантаў у ДДУ з мэтай: знаёмства з дзецьмі, формамі работы з выхавацеля, азнаямлення з выхаваўча-адукацыйнай работай.

На працягу навучальнага года

Настаўнікі пачатковых класаў

10

Паэтапная экспрэс-дыягностыка інтэлектуальнага развіцця і гатоўнасці да навучання ў школе дзяцейрознаўзроставай групы дзіцячага сада.

На працягу навучальнага года

Настаўнікі пачатковых класаў

11

Круглы стол “Падвядзенне вынікаў работы па пераемнасці”.

Май

Настаўнікі пачатковых класаў і выхавацелі

12

Карэкціроўка спісаў вучняў 1 класа.

Жнівень

Настаўнік пачатковых класаў

Выхаваўча – адукацыйная работа з дзецьмі

1

Афармленне кутка “Я – школьнік”

Пастаянна

Выхавацель рознаўзроставай групы

2

Наведванне выхаванцамі ўрачыстай лінейкі, прысвечанай Дню ведаў.

Экскурсія па школе.

1 верасня

Выхавацель рознаўзроставай групы

3

Арганізацыя і правядзенне тэматычнага тыдня ў рознаўзроставай групе (ад 4 да 6 год) “Школа. Дзень ведаў”

Снежань

Выхавацель рознаўзроставай групы

4

Узаемадзейнасць:

  • арганізацыя і правядзенне агульных традыцыйных свят дз/с – п/ш;
  • удзел у выхаваўчых мерапрыемствах, акцыях. спартыўных святах, рэйдах, аперацыях, выставах і інш;
  • сумесная арганізацыя і правядзенне тэматычных тыдняў ва ўстанове адукацыі.

На працягу навучальнага года

Выхавацель рознаўзроставай групы

5

Наведванне дзецьмі старэйшай групы дзіцячага сада спецыяльна падрыхтаваных спартыўных мерапрыемстваў

Люты

сакавік

Настаўнікі пачатковых класаў і выхавацелі

Кансультатыўна-асветніцкая дзейнасць з бацькамі

1

Кансультаванне бацькоў будучых першакласнікаў (па запытах)

На працягу года

Настаўнік пачатковых класаў

2

Бацькоўскі сход з бацькамі будучых першакласнікаў “Як падрыхтаваць дзіця да школы”

студзень

Настаўнік пачатковых класаў

3

Арганізацыя дзен адчыненых дзвярэй у старэйшай групе дзіцячага сада, школы

Лістапад

Красавік

Настаўнік пачатковых класаў і выхавацель

4

Афармленне і папаўненне ў старэйшай групе дзіцячага сада стэнда “скора ў школу”

На працягу года

Настаўнік пачатковых класаў

5

Афармленне памяткі “Што павінен ведаць і ўмець першакласнік”

Сакавік

Настаўнік пачатковых класаў

6

Бацькоўскі сход “Псіхалагічная гатоўнасць дзяцей 6-гадовага ўзросту да навучання ў школе”

Май

Псіхолаг

Кіраўнік МА                   _____________________                     Т.У.Дубіцкая

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.